Alltså vad ska vi göra? Vi går rakt ner mot kvalserien redan nu. När ska man förstå att något måste göras? Det känns som en stor parodi när man kollar på Timrå lira hockey nuförtiden!
Inlägg: 1414360
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
GurraG: 3 poäng på två bortamatcher är ju helt ok. Men vi kan gärna sparka Perra ändå. Vilken total nolla. + att vi kan låna ut/sparka totalt värdelösa nollor som Bagarn. Förstör mer än vad han tillför.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
GurraG: Dom spelar ju inte dåligt idag. Så varför komma dragandes med sånt där snack nu?