Inlägg: 1414373
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
### Undra om Linkan hade Iggulden på sin "radar" inför säsongen? ###
HAHAHA!!!
HAHAHA!!!
Men men, vi är ju ett så starkt hemmalag så nu lär vi väl rada upp ett par treor lite pronto och allt blir frid och fröjd igen. Nej fy fan vilken jävla skitkväll det här blir nu!