1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414382

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
RocknRolf2: Perra hade inget vettigt svar. Dålig coachning.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Fbk tar hjälp utifrån av fd tränare för att komma ur sin krissituation, hur och vilka hjälpmedel tar Timrå till för att vända den negativa trenden och bära hem fler segrar?

Jag har sett nu nästan alla matcher iår, då inkl borta och hemma. Vi kommer inte bli avsevärt mycket bättre med Granat + ev en backförstärkning. Det är iaf min uppfattning.

Visst vi kommer förmodligen knipa en 3a, som sedan följs upp av 3 förluster. Och det rullar på i den tangon.

Känns verkligen inte bra detta, kan inte peka på någon viss specifik situation lr situationer där problemet ligger.

Vissa dyra spelare lever inte upp till de ställda förväntningarna. Blir en ångestfylld höst/vinter detta!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
73Sjöbba: Otroligt värdelös.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.