Laken: Klart man blir avhängd tidigt de sa jag redan före första nedsläpp. Runt 15 -20 omg men många här trodde på tomten "linkan" o mes perra. Föreningen är ju helt jävla efterbliven som bara låter allt rulla ner i allsvenskan ingen öpnnar käften inavelklubb
Laken: Klart man blir avhängd tidigt de sa jag redan före första nedsläpp. Runt 15 -20 omg men många här trodde på tomten "linkan" o mes perra. Föreningen är ju helt jävla efterbliven som bara låter allt rulla ner i allsvenskan ingen öpnnar käften inavelklubb
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.