+ 2
Inlägg: 1414481
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
RubinCarter: Problemet med mig är att jag inte kan ignorera en imbecill, något som andra vuxna människor är mycket bättre på. Därför blir det såna här löjliga diskussioner. Jag har ingen aning om vad du kan om hockey eller inte, det framgår liksom inte då du bara beskriver ett fel utan att komma med konkreta förslag till en lösning.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Men snälla ??
Jag är bättre expert än dig , jag kan mer hockey , jag har sett 25 matcher mer än dig , jag har fler plus ?
Seriöst ?
Jag är bättre expert än dig , jag kan mer hockey , jag har sett 25 matcher mer än dig , jag har fler plus ?
Seriöst ?
Redigerad kommentar