+ 1
Inlägg: 1414490
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle:
Jag tycker att du kan ta dina personliga korståg mot andra HS:are och köra upp dessa i din egen röv. Du är fan inte välkommen till mina breddgrader. Stanna kvar i Umeå och frys ihjäl dig för fan!
Jag tycker att du kan ta dina personliga korståg mot andra HS:are och köra upp dessa i din egen röv. Du är fan inte välkommen till mina breddgrader. Stanna kvar i Umeå och frys ihjäl dig för fan!
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Olle: Antar att det var domarens fel att vi förlorade mot MODO DIF HV mfl ELLER?
+ 2
Alla fattar att du inte tål TJ och att du förmodligen har fått någon sorts personligt bemötande som du inte kan acceptera.