+ 6
Inlägg: 1414498
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
DJ Hemp: Jag flyttar strax till Sundsvall, möter du mig på stationen eller?
+ 3
Jag tycker att du kan ta dina personliga korståg mot andra HS:are och köra upp dessa i din egen röv. Du är fan inte välkommen till mina breddgrader. Stanna kvar i Umeå och frys ihjäl dig för fan!