1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1414714

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Laken: Absolut såg vad du skrev i inlägget, köper ditt resonemang!

Det har blivit fel i flera led i styrelsen. Linkan känns som en väldigt avvaktande sportchef, okej att det nu är pengar återigen som det handlar om att frigöra.

Men kika på Brynäs nu, de hugger på han Holös. Modo letar direkt ersättare till Hannula. De är som kobror, gäller att vara vaken och hugga direkt.

Nu kommer det säkert att komma in något namn, men det borde ha kommit för någon månad sedan. Då man haft skadebekymmer tidigare säsonger och vet hur sårbar man blir direkt, allra helst när truppen är nog sårbar som den är.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.