+ 1
Inlägg: 1415262
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
pefr: Gör Holös det bra (som jag tror) så ställer jag mig frågan, vad kostar mest, att börja tappa mark och börja kriga om plats 9-10 som då ger ett resultat av tappad publik och missat slutspel.
Eller betala en sign-on på 2millar och sedan en normal lön för en sån där back.
Det kostar pengar att även vara snål.
Eller betala en sign-on på 2millar och sedan en normal lön för en sån där back.
Det kostar pengar att även vara snål.
Sv: Apropå nånting...
pefr: Ett typiskt Nubben-kontrakt det där väl? Var väl på samma vis vi lockade spelare som Hahl och Pärssinen en gång i tiden. Månadslönen, om man bortser från sign-on, som sådan är ju inte mycket att diskutera tycker jag.
Snacka om att han får press på sig nu för övrigt, med en "officiell" lönesiffra på 473 000kr i månaden utslaget på sin kontraktsperiod.