1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1415266

Sv: Apropå nånting...
pefr: Gör Holös det bra (som jag tror) så ställer jag mig frågan, vad kostar mest, att börja tappa mark och börja kriga om plats 9-10 som då ger ett resultat av tappad publik och missat slutspel.

Eller betala en sign-on på 2millar och sedan en normal lön för en sån där back.

Det kostar pengar att även vara snål.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

RubinCarter: Jag kan tänka mig att om Timrå lagt de pengarna Växjö gör på Holös så kostar det mer än det första scenariot du beskriver.

Tycker du att föreningen skulle bjudit i nivå med Växjös bud för Holös?


Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Problemet är ju att man inte har några garantier för att det kommer att gå bättre. Man kan ju hamna i en situation då man har betalat ut en bonus och holös floppar, och det är ju inte optimalt direkt.

Sv: Apropå nånting...
Kommer Pierre Hedin att få förlängt?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer