Inlägg: 1415266
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Jag kan tänka mig att om Timrå lagt de pengarna Växjö gör på Holös så kostar det mer än det första scenariot du beskriver.
Tycker du att föreningen skulle bjudit i nivå med Växjös bud för Holös?
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Problemet är ju att man inte har några garantier för att det kommer att gå bättre. Man kan ju hamna i en situation då man har betalat ut en bonus och holös floppar, och det är ju inte optimalt direkt.
Eller betala en sign-on på 2millar och sedan en normal lön för en sån där back.
Det kostar pengar att även vara snål.