Inlägg: 1415303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
liston: Det finns väl ingen spelare som har hjärta för föreningen Timrå IK det verkar bara som dom är nöjda med pengakontot
Vilket sjukt bud, 473000 Kr/mån.
Hur många skattekronor far iväg där tro?
Timrå måste få ihop gruppen snart och det blir bra, spelarna är inte dåliga; egentligen, men det fattas nåt, som när Perra står och slår sig på hjärtat, vad tror Ni han menar? jop det var svaret han gav.