Inlägg: 1415293
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bergius:
Vilket sjukt bud, 473000 Kr/mån.
Hur många skattekronor far iväg där tro?
Timrå måste få ihop gruppen snart och det blir bra, spelarna är inte dåliga; egentligen, men det fattas nåt, som när Perra står och slår sig på hjärtat, vad tror Ni han menar? jop det var svaret han gav.
Vilket sjukt bud, 473000 Kr/mån.
Hur många skattekronor far iväg där tro?
Timrå måste få ihop gruppen snart och det blir bra, spelarna är inte dåliga; egentligen, men det fattas nåt, som när Perra står och slår sig på hjärtat, vad tror Ni han menar? jop det var svaret han gav.
RubinCarter: Jag kan tänka mig att om Timrå lagt de pengarna Växjö gör på Holös så kostar det mer än det första scenariot du beskriver.
Tycker du att föreningen skulle bjudit i nivå med Växjös bud för Holös?