Inlägg: 1415493
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan:
"frikyrklig aura" - då lär han ju vara klar för modo när som helst.
"frikyrklig aura" - då lär han ju vara klar för modo när som helst.
+ 1
haggen: Apropå Strålman och vara i stan: vart har snacket om att Strålmans fru(?) är från Sundsvall kommit ifrån? Stämmer det verkligen? Jag har för mig att han hade tjej redan när han flyttade hit samt att det finns någon frikyrklig aura kring honom så jag antar att det är samma tjej fortfarande. Ser att folk skriver det lite här och var.