Inlägg: 1415519
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja endera dåligt betyg för svenska 2:a ligan eller så är det ett underbetyg för dom nordamerikanska scouterna. Hur som helst så får nog linkans efterträdare det svettigt om han ska landa den där värvningen.
Redigerad kommentar