Olle: Dåså, pusta ut hörrni. Frälsningen är här...
Det blir alltså Melin som forward och två finska backar. Den säkra källan är en kommentar på hockeysverige. Citerar till och med den för att öka trovärdigheten.
"#6 Timrå 2011-10-18 21:49 Nästa klubbadress blir Timrå som är i behov av en ny forward. Han kommer presenteras inom kort tillsammans med 2 finska backar... 100% En som vet"
Skönt. Nu slipper vi fundera. Nån som vet vilka backarna är..?
Olle: Timrå "följer" Broc Little. Det som slår mig är att det är ett ganska dåligt betyg för svensk hockey att en odraftad spelare kan gå direkt från amerikansk collegehockey och dominera i den svenska andraligan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer