1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1415516

Sv: Apropå nånting...
haggen: Titta här. Det är inte bara lilla lilla Timrå som kan bli blåsta på värvningar. Färjestad får leta vidare!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Dåså, pusta ut hörrni. Frälsningen är här...

Det blir alltså Melin som forward och två finska backar. Den säkra källan är en kommentar på hockeysverige. Citerar till och med den för att öka trovärdigheten.


"#6 Timrå
2011-10-18 21:49
Nästa klubbadress blir Timrå som är i behov av en ny forward. Han kommer presenteras inom kort tillsammans med 2 finska backar... 100%
En som vet"


Skönt. Nu slipper vi fundera. Nån som vet vilka backarna är..?

Sv: Apropå nånting...
Olle: Timrå "följer" Broc Little. Det som slår mig är att det är ett ganska dåligt betyg för svensk hockey att en odraftad spelare kan gå direkt från amerikansk collegehockey och dominera i den svenska andraligan.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer