+ 1
Inlägg: 1415646
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det är inte tiden eller Bokfan han ska presentera jag retar mej på, läget i tabellen, saknad av backar och snipers. Sista man vill se är att VDn ska på bokmässa!! Det sticker i mina rödvita ögon allafall, tror fler tänker lite som jag, men som du säger, har en i järngänget här på HS gett en skopa, då hänger resten på som små hökar. Lite tråkigt med personangrepp m m. Men man ska väl härdas lite också.
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Du har en poäng. Fast faktum kvarstår, den enda bok jag skulle vilja höra TJ orera om i 45 minuter är Timrå IK:s bankbok.
Du har en poäng. Fast faktum kvarstår, den enda bok jag skulle vilja höra TJ orera om i 45 minuter är Timrå IK:s bankbok.
+ 1
Det är en BOK. I 45 M-I-N-U-T-E-R.