Inlägg: 1416181
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Neej nej min vän, så här dålig har Timrå Ik aldrig varit i modern tid, totalt avsaknade av backar, 3-4 forwards av ES klass, en tränare utan spelide o linjer.
En sportchef som är världens tråkigaste skämt, osv..
Nu finns det bara en sak att göra,, gäller att scouta samtliga lag i AS utom då sämstvall, försök hitta två vassa forwards å en riktig bra back, och en ny tränare!.
Men problemet lär ju vara att hitta spelare som vill spela med oss, o det lär inte bli lätt.
Från ett stabilt mitten/topplag till sveriges sämsta på 2-3 år, grattis Linkan, du är klockren.
En sportchef som är världens tråkigaste skämt, osv..
Nu finns det bara en sak att göra,, gäller att scouta samtliga lag i AS utom då sämstvall, försök hitta två vassa forwards å en riktig bra back, och en ny tränare!.
Men problemet lär ju vara att hitta spelare som vill spela med oss, o det lär inte bli lätt.
Från ett stabilt mitten/topplag till sveriges sämsta på 2-3 år, grattis Linkan, du är klockren.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen:
Men så länge man står som fyra koner i en fyrkant på 3*3 M och inte stressar puckförande spelare i BP så går det aldrig!! Vilka idioter förutom Tik gör det????????????????????????
Men så länge man står som fyra koner i en fyrkant på 3*3 M och inte stressar puckförande spelare i BP så går det aldrig!! Vilka idioter förutom Tik gör det????????????????????????
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Är du drogad ? inget lag har vart sämre än det här piss laget. Helt över i en kvalserie om man inte värvar spelare och en ny tränare.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
TIMRÅ IK - snart på en uterink nära dig!
....Fast så kommer det inte bli för vi kommer spela AS till nästa höst och Brynäs tar då tillbaka inbjudan om utematch.
....Fast så kommer det inte bli för vi kommer spela AS till nästa höst och Brynäs tar då tillbaka inbjudan om utematch.
Vi måste ha en målskytt. Jag väljer fan hellre en målskytt än en back i det här läget. Vi snittar två mål per match. Det vinner man inte med i längden.