Inlägg: 1416199
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Taurus: Att ställa upp med ett full lag, någorlunda slagkraftigt, är i alla fall en jävla skyldighet.
Precis!! Det är ju det som är så förbannat underligt att ledningen inte fattar va det innebär att åka ur. Nu ska det panikvärvas för otaliga pengar så det blir dyrarae än att sätta ett slagkraftigt lag på isen från start!!!! Intligens på hög nivå