+ 2
Inlägg: 1416234
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kerstin_k:
Men man måste väl ändå se vad en spelare går för. Det finns ju ingen röd tråd i bygget osv. Vilka spelare ska vi ha som passar?? Här verkar tråden vara en hög spelare med allsvenskt kunnande som ska vara hungriga med ett stort hjärta!! Men hur långt räcker det i ES?? Jo typ så här långt!!! Finns ingen spelidé alls och vilka typer fattades från ifjol?? Jo på backsidan var problemen tydliga, och vad gör man. Värvar in likvärdiga eller sämre backar. GRATTIS!! Fan trodde aldrig jag skulle sakna Skoogs, men nu gör jag det!!
Men man måste väl ändå se vad en spelare går för. Det finns ju ingen röd tråd i bygget osv. Vilka spelare ska vi ha som passar?? Här verkar tråden vara en hög spelare med allsvenskt kunnande som ska vara hungriga med ett stort hjärta!! Men hur långt räcker det i ES?? Jo typ så här långt!!! Finns ingen spelidé alls och vilka typer fattades från ifjol?? Jo på backsidan var problemen tydliga, och vad gör man. Värvar in likvärdiga eller sämre backar. GRATTIS!! Fan trodde aldrig jag skulle sakna Skoogs, men nu gör jag det!!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kerstin_k: Jo jag förstår vad du menar, och håller med.
Påpekade bara att nått måste vara fel när vi med ungefär samma pengar inte alls får i närheten så mycket bang for the buck som andra klubbar.
Men att vi får betala mer för våra spelare än vad andra klubbar gör för motsvarande är ingen hemlighet...
Påpekade bara att nått måste vara fel när vi med ungefär samma pengar inte alls får i närheten så mycket bang for the buck som andra klubbar.
Men att vi får betala mer för våra spelare än vad andra klubbar gör för motsvarande är ingen hemlighet...
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kerstin_k: Och sportchef c kanske hittar en klappkass spelare för 2 milj kr.
Så; sportchef a kanske får en hyffsad spelare för 1 milj kr medan sportchef b, tack vare sin kompetens och sitt arbete, får en riktigt bra spelare för samma pengar.
Redigerad kommentar