Inlägg: 1416240
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Inte hade vi så jädra bra budget ifjol. Vi startade året med för lite spelare som vanligt. Panik värvade Valdix och Lindqvist bla som vi sen kickade iväg.
Men budgeten ifjol var bättre än i år helt klart.
Men budgeten ifjol var bättre än i år helt klart.
Redigerad kommentar