Inlägg: 1416263
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Som sportchef tycker jag inte man gjort sitt jobb när man år efter år startar med för liten trupp. Det kan inte vara godkänt! Och om klubbchefen har sagt ok till det kan inte han vara godkänd!
Men budgeten ifjol var bra. Självklart inte i klass med topplagen, men absolut bra.