Inlägg: 1416335
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Bah, synd när vi ändå kom upp i intensitet och spel i 3:e att Vampen drar på sig den där...vi hade chansen att vinna matchen trots att vi knappast var värda det.
Inte mycket annat man kan säga - FBK inte särskilt bra men ändå bättre i det mesta tycker nog jag.
Mycket snack om back - jo det behövs...om jag får välja skulle jag vilja ha en med mycket puckkänsla, bra rörlighet och ett bra skott...? Kanske Strålman? :-)
Dock tycker jag vi behöver en riktigt bra sniper också, hur nu det ska gå till?
Inte mycket annat man kan säga - FBK inte särskilt bra men ändå bättre i det mesta tycker nog jag.
Mycket snack om back - jo det behövs...om jag får välja skulle jag vilja ha en med mycket puckkänsla, bra rörlighet och ett bra skott...? Kanske Strålman? :-)
Dock tycker jag vi behöver en riktigt bra sniper också, hur nu det ska gå till?
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Jontas: Klart att det finns tränare som kan och vill ta över.
Perra står mest och ser ut som en fågelholk.
Perra står mest och ser ut som en fågelholk.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Jontas: Det finns alltid dårar som vill ha utmaningar för att ha chansen att uppnå det ouppnåeliga. =o)
+ 1
Vi chansade med dessa spelare, tyvärr så chansade vi fel. Ett beslut som följer oss 55 omgångar. O ytterligare ett antal matcher i kvalserien. Frågan är om vi inte kan flytta matcherna till lillstrimma hallen snart. Redan rätt glest på läktarna, o vi har inte spelat 1/4 del av säsongen ännu.