Timrå Icon: Ja, gör vi inget så går det åt helvete och det kanske det gör ändå - men att inte ha försökt. Nej, det är inte godtagbart. Men vad kan vi göra... alltså du och jag? Rädda Timrå! :(
Inlägg: 1416387
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kattgubben: Ja jag vet inte riktigt....låsa ut Perra från arenan och slipa skridskorna åt Hedin möjligen.....
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kan ingen proppa Czarnecki så att prillan flyger all världens väg?
"Det var en jättebra tackling, säger Färjestads tränare Niklas Czarnecki till TT."
"Det var en jättebra tackling, säger Färjestads tränare Niklas Czarnecki till TT."
Redigerad kommentar