Modano: Det kan inte vara bra för dig att vara så arg jämt ?
Inlägg: 1416447
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Andersson: Inte arg bara besviken en seger på 5 hemma matcher trots att tant hagos gjorde mål ikväll.