Inlägg: 1416466
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
htikare: Ja de är nog viktigt att tävla i matcherna fram till kvalet och inte bara låta de rinna på . Hoppas att någon typ av förändring kommer dom närmaste dagarna .
Det är ju bara hockey så klart o man lär hålla på TIk också nere i allsvenskan tills med IFSundsvallhockey men det känns bedrövligt att på det planlösa sätt som sker nu ev avsluta troligen då för gott för gott elitssejouren utan att ens ha ett eget spel..
varför inte nu när vi redan i princip är avhängda o inte vänta till våren då hjärtat för klubben blir ännu viktigare att ha låta Ante Karlsson tex ta steget upp tills med Nubben eller våga fråga spelarna privat om de verkligen har förtroende för Perra idag o då menar jag absolut inte som medmänniska utan som hockeytränare med klara visioner ideer o framförallt mod att tänka nytt...
eler finns det någon ny J.Rönnqvist där ute?