Lemmy: Hatar absolut inte Jonte - egentligen älskar jag karln :-P men visst var även jag v-ä-l-d-i-g-t tveksam till att man skrev kontrakt med ytterligare en 'föredetting'.
Nu däremot är jag den förste att erkänna att om han fortsätter som i de senaste matcherna kanske han kan växa fram till den 'Johan Davidsson' vi hoppades att han skulle bli redan 06/07.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
men visst var även jag v-ä-l-d-i-g-t tveksam till att man skrev kontrakt med ytterligare en 'föredetting'.
Nu däremot är jag den förste att erkänna att om han fortsätter som i de senaste matcherna kanske han kan växa fram till den 'Johan Davidsson' vi hoppades att han skulle bli redan 06/07.