Timrå Icon: SÅ upprörd blir jag inte längre av timrås förluster, så att jag förstör saker. Det är det värsta med hela den här katastrofen, man blir avtrubbad.
Inlägg: 1416600
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: För övrigt är jag besviken på Vampola. Då han ändå kör upp klubban i käften på Wallin kunde han väl rensat hela truten på honom då han ändå höll på?
Eller hela huvudet så man sluppit se hånflinet
Eller hela huvudet så man sluppit se hånflinet
+ 2