1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1416785

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
73Sjöbba: Riktigt bra av Önerud där! Går på egen retur och allt, mer sånt!

Missade vad Hedman gjorde på det målet men det var ju helt klart av den "enklare" sorten, Riddervall måste ha den stolpen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
Olle: Kan inte kolla matchen. Hur ser det ut? Spelar som bra?

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
Alla som hatar Sundsvall får ursäkta men jag kommer kolla på Giffarnas match fram tills dess slut. Följer dock TIK-HV via stats.swehockey.se.

Den sidan ger dock inte alltid en tydlig bild av matchen. Så jag undrar bara hur spelet ser ut. Är det bättre än mot FBK sist?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.