hubbenorlen: Tydligen pågår det någon slags fotbollsmatch samtidigt för det är fasligt glest på läktaren.
Nu kom 2-2 också. Sundhkräket lägger en jävla myra som studsar på en timråspelare framför mål och in. Ok att det var en styrning på den pucken men det var ännu en gång ett MYCKET enkelt mål.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu kom 2-2 också. Sundhkräket lägger en jävla myra som studsar på en timråspelare framför mål och in. Ok att det var en styrning på den pucken men det var ännu en gång ett MYCKET enkelt mål.