ChriZt3r: Jag tror han menar högsta ligan i en sport som någon bryr sej om . . Finns inte en människa som bryr sej om korgboll i sverige . Förövrigt så går de inte att åka ur basketligan . Om man har några kronor på kontot
Inlägg: 1416845
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-10-22
superfalle: Av dom tomma stolarna att döma så är det inte så många som bryr sig om hockey här i regionen heller. Fullt förståeligt.