Inlägg: 1417131
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
Jag är glad att dom vann tredje perioden med 3-0. Och jag tror dom hade kvitterat om dom inte fått utvisningen.
+ 1
Sv: Det är dags att agera
Johnny Rådepp: Tyvärr det var du som fick Zambonihjärnan av oss 2.
Själv är jag en hejare på att raka pungen med stora vinkelslipen som riktiga män gör.
Själv är jag en hejare på att raka pungen med stora vinkelslipen som riktiga män gör.
+ 1
Sååå, vad ska vi då ta oss till för att orka med det fortsatta lidandet?
Några förslag på bra trimsatser till Zambonin?