+ 1
Inlägg: 1417135
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
Johnny Bravo: Nu snackar vi Fejjan, allvar här. Självklart så är man medlem i den fejjangruppen, "Vi som rakar pungen med 180 millimetersvinkelslipen".
Sedan så undrar jag om nån vet var man kan få tag på röd plysch och porrbelysning till en Zamboni?
Hur mycket går det åt om man bara vill klä in skuffen?
Vidare undrar jag vilken funktion tärningar på backspegeln fyller i en Zamboni?
Tacksam för ett blixtsnabbt svar!
Sedan så undrar jag om nån vet var man kan få tag på röd plysch och porrbelysning till en Zamboni?
Hur mycket går det åt om man bara vill klä in skuffen?
Vidare undrar jag vilken funktion tärningar på backspegeln fyller i en Zamboni?
Tacksam för ett blixtsnabbt svar!
Själv är jag en hejare på att raka pungen med stora vinkelslipen som riktiga män gör.