zita: Precis, nästa match så vinner vi. Sedan att HV ledde med 6-2 och gick på under halvfart, det kvittar. Men men, nästa gång så vinner vi en tredje perre igen...
Inlägg: 1417207
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
För en gångs skull håller jag med Wennerholm.
Länkar:
Aftonbladet - mobilblogg
Aftonbladet - mobilblogg
+ 3