1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1417390

Sv: Det är dags att agera
Per HApps: Min entusiasm beror mest på att vi över huvud taget letar en forward. Det känns bra.
I det här läget måste vi ju jämna ut antal mål med antal insläppta. Dessutom förutsätter jag att en toppback fortfarande är aktuell.
Brendl tillsammas med Vampola. Det vore nog en väldigt bra kombo.

Svarskommentarer

Sv: Det är dags att agera
hubbenorlen: Brendl vore grymt och skulle kunna vara den som räddar oss, precis som han räddade Brynäs.

Fast Vampola och Brendl vet jag inte om de passar så bra ihop, Vampola är ju en spelare som kämpar, Brendl är ju mer av för att vara snäll "bekväm" av sig.

Men oj vad man kommer se fram emot Timrås powerplay om Brendl kommer, slut då med femminuterspowerplay som resulterar i nada.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.