Gorkyman: Förstod det
Inlägg: 1418132
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Gorkyman: Jaha har dom fattat att man inte kan ta utvisningar nu. Fan bättre om dom släpper till chanser i vanliga spelet istället