Hade inte förväntat mig nåt annat!!! En jävulst vass forward och två jävligt stabila backar måste in omgående!! Hedin, Högström, Torp och Hedman kan säga upp sina kontrakt direkt och söka sig till Sundsvall eller Kovland el dylikt!! Trodde aldrig jag skulle sakna Styf, Skoogs och Sebbe så otroligt!! Ok Sebbe då, men även de anda två är ju som klassbackar jämnfört med dessa!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade inte förväntat mig nåt annat!!! En jävulst vass forward och två jävligt stabila backar måste in omgående!! Hedin, Högström, Torp och Hedman kan säga upp sina kontrakt direkt och söka sig till Sundsvall eller Kovland el dylikt!! Trodde aldrig jag skulle sakna Styf, Skoogs och Sebbe så otroligt!! Ok Sebbe då, men även de anda två är ju som klassbackar jämnfört med dessa!!!