+ 2
Inlägg: 1418752
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Olle: varför klaga på riddarn? han kom in i tredje och storspelade, sen att han inte är riktigt varm i kläderna kanske har med hans usla insatts på straffarna att göra? han är sjukt mycket stabilare än lundström
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Olle: vart här ett kort tid, men att se dina besserwiseinlägg är som att svepa 10 swartswaldstårtor på raken...hoppas du håller vad du lovar så man slipper se dina klockrena inlägg på ett tag.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Olle: Delad glädje är dubbel glädje säger man ju men vad ska vi kalla det här då? ;-)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Olle: Ääääh jag har föreslagit dig som coach om Perra råkar bli inlåst i bilen på parkeringen.....
+ 2
Förresten, vi har inte längre två andramålvakter. Vi har på sin höjd en andramålvakt och en tredjekeeper.