Johnny Bravo: Jo det vet jag ju. Jag var ironisk. Han kanske vill vakta något roligare.....?
Inlägg: 1418838
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Timrå Icon: Jag var lite bitter.:)
Kerstin K: Jo så är Det nog men men.... han anser det vara givande tydligen.
Kerstin K: Jo så är Det nog men men.... han anser det vara givande tydligen.