1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1418961

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Sitter också och tittar på den matchen och funderade lite så där i allmänhet hur det hade sett ut om Timrå mött dom. Vet ärligt talat inte om jag vill veta. För jag är inte så jävla säker på hur det ser ut.

Men nånstans inom mig tror jag ju att Timrås klass och tyngd är lite klassigare och tyngre än båda lagen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Ja, man vill ju gärna tro det. Jag ser ju helst att vi slipper ta reda på det överhuvudtaget,men det kan nog bli svårt att undvika hissen ner. För det är just det - vi har allt att förlora och grabbarna som kommer underifrån har allt att vinna. Nej, våga vägra kvalserien. Vi har några matcher på oss att ställa saker och ting tilrätta.. om vi agerar dvs.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.