Inlägg: 1418961
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Ja, man vill ju gärna tro det. Jag ser ju helst att vi slipper ta reda på det överhuvudtaget,men det kan nog bli svårt att undvika hissen ner. För det är just det - vi har allt att förlora och grabbarna som kommer underifrån har allt att vinna. Nej, våga vägra kvalserien. Vi har några matcher på oss att ställa saker och ting tilrätta.. om vi agerar dvs.
Men nånstans inom mig tror jag ju att Timrås klass och tyngd är lite klassigare och tyngre än båda lagen.