De här tikarna ser inte särskilt ranghöga ut. :( blottar strupen direkt.
Inlägg: 1419210
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben: Det är ta mig faan helt jävla otroligt. Otroligt att man kan vara så usel i bp.
Att domaren hittade en så billig hakningsutvisning är ju inte nått som hjälper oss heller.
Att domaren hittade en så billig hakningsutvisning är ju inte nått som hjälper oss heller.