Kattgubben: 1,75 på att AIK gör nästa mål och dom har PP, som att stjäla godis förfan! ;D
Inlägg: 1419300
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: känner mig som stoff, men som sagt, som att stjäla godis, var ju garanterat mål när dom fick PP.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Vi kämpar till oss en rättvis ledning och sen bara kastar vi in pucken i eget mål.. så känns det! Fan!