Men för fan... är det ens nån idé att spela boxplay? Det är fan lika bra att tilldöma mål direkt. :(
Inlägg: 1419301
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben: alltså det är illa när man har ett uselt PP men när man har ett sånt här värdelöst boxplay så är det verkligen nattsvart.