Per HApps: 68,3% Vi är ganska toksist med den siffran.
Inlägg: 1419363
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Oj, utan den utvisningen hade vi Röymark gjort mål. Nu är laget skyldig honom ett mål i PP. Så är det bara.