Per HApps: Ja är det någon vi ska värva nu så är det fan "Sparven" som länkades härom dan.
Inlägg: 1419402
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Simmalugnt: Det här var en tung torsk. AIK är ruggigt dåliga, man har inte direkt någon hemmadomare och Riddervall är jävligt medioker. Snälla lämna nu perra.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Så jävla hopplöst att hålla på Timrå. Aldrig någon trepoängare. Värdelöst.