Simmalugnt: Det här var en tung torsk. AIK är ruggigt dåliga, man har inte direkt någon hemmadomare och Riddervall är jävligt medioker. Snälla lämna nu perra.
Inlägg: 1419416
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
MEN FY FAN VILKEN DÅLIG UTVISNING! För helvete! Det där ska inte vara utvisning. FY FAN VAD DÅLIGT
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Olle: tänk att det ska till en jävla linjedomare för att det ska vara utvisning. Va faan.