Olle: årets värsta jävla utvisning, zebrajävel!
Inlägg: 1419427
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Jockz:
Jag lyssnar på radio och enligt de som vanligt enögda kommentatorerna var det inget snack om att det var utvisning. Någon som ser matchen och kan beskriva situationen? När det gäller kommentatorerna kan jag bara säga att det är rent horribelt att höra hur genomskinligt hemma Linda de är (utom när Timrå spelar då förstås). Skräckexemplet var förra matchen mot Brynäs då kommentatorn vrålade sig blå när Brynäs målade, medan Timrås mål konstaterades med ett torrt: -"mål".
Jag lyssnar på radio och enligt de som vanligt enögda kommentatorerna var det inget snack om att det var utvisning. Någon som ser matchen och kan beskriva situationen? När det gäller kommentatorerna kan jag bara säga att det är rent horribelt att höra hur genomskinligt hemma Linda de är (utom när Timrå spelar då förstås). Skräckexemplet var förra matchen mot Brynäs då kommentatorn vrålade sig blå när Brynäs målade, medan Timrås mål konstaterades med ett torrt: -"mål".