Inlägg: 1419454
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Manderville:
Tyvärr har vi ingen back som platsar någon annastans.
JOnte hade bra driv idag så också Larsson men sen??????????????????
Tyvärr har vi ingen back som platsar någon annastans.
JOnte hade bra driv idag så också Larsson men sen??????????????????
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Manderville: varför inte ta målisen +2-3 backar från SH.Dom släpper ju inte in så många mål trots överlägsen skottstatistik från motståndarna
I ett hyffsat bra lag skulle 4, 18 och 33 kanske platsa i en 3 lina