Manderville: varför inte ta målisen +2-3 backar från SH.Dom släpper ju inte in så många mål trots överlägsen skottstatistik från motståndarna
Inlägg: 1419466
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
zaccodog: Hejdå linkans kannonbyge vi avvaktar med perra o värvningar vi fick ju en poäng och arbetsro nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Men Perra sitter så klart säkert kvar. Vi är ju kända för att inte sparka våra tränare. Nu ska vi istället vända på ännu fler stenar. Kanske hittar vi vår försteback liggande i dvala under en av dem.