1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419498

Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Skall vi verkligen vara ett elitlag ? Vi har fw. som är riktigt svaga, backar som är under alla kritik samt numera även två målvakter som bara blir sämre och sämre. Som kronan på verket tränarna, sportchefen, direktören och styrelsen som verkar totalt handlingsförlamad. Varför gör Du inget Christer Ericsson ? Beror det på inkompetens ? Jamen avgå då fort som attan. Det kan väl inte vara som så att TJ fortfarande bestämmer allt i Timrå fast han åker all världens väg till våren ? Dagen krönika i ST av Roland E. visar med all tydlighet vilket korthus Timrå IK är. Agera nu eller ställ Era platser till förfogande. Det måste vara slut på lekstugan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.