Inlägg: 1419608
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Skarin:
Jag är bara så rädd att de ska sitta där med självgoda flin hela bunten och säga att det aldrig var någon fara om vi skulle överleva KS i vår.
Fast å andra sidan så lär väl TJ göra ett mediautspel i omg 6 och säga - Hey, vaddå? Vi ligger ju trea!
Jag är bara så rädd att de ska sitta där med självgoda flin hela bunten och säga att det aldrig var någon fara om vi skulle överleva KS i vår.
Fast å andra sidan så lär väl TJ göra ett mediautspel i omg 6 och säga - Hey, vaddå? Vi ligger ju trea!
Men hur fasen ska TIK lyckas lura hit toppspelare? Säg det. Det känns som att tiden runnit ut. Klubbledningen borde agerat och sett det här tidigare. Men jag ger dem EN chans till att reda ut det här. Det är deras jävla ansvar att åtminstone försöka göra allt för att rädda Timrå IK som förening.
Åker vi ur kommer vi aldrig upp igen. Timrå är för litet för det.