1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419608

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Det räcker inte att sparka Perra och Clabbvarparn. Det är minst lika viktigt att få hit spetsspelare. Annars finns det inte en chans att vi klarar en kvalserie. Just nu har vi ingen målvakt heller. Det gör att känslan blir alldeles svart inför fortsättningen. Tom bur, tom tank.

Men hur fasen ska TIK lyckas lura hit toppspelare? Säg det. Det känns som att tiden runnit ut. Klubbledningen borde agerat och sett det här tidigare. Men jag ger dem EN chans till att reda ut det här. Det är deras jävla ansvar att åtminstone försöka göra allt för att rädda Timrå IK som förening.

Åker vi ur kommer vi aldrig upp igen. Timrå är för litet för det.

Svarskommentarer

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Skarin:

Jag är bara så rädd att de ska sitta där med självgoda flin hela bunten och säga att det aldrig var någon fara om vi skulle överleva KS i vår.

Fast å andra sidan så lär väl TJ göra ett mediautspel i omg 6 och säga - Hey, vaddå? Vi ligger ju trea!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.